Dobri su mi ovi botovi što dislajkuju na normalne odgovore i pitanja zašto se naplaćuje a ništa ne gradi. E pa gospodo botovi, dao Bog da plaćate što više parking mesta a da se što više mučite da nađete prazan parking. A sad lupajte i meni dislajk da vidim koliko vas je. Mene bole brige, meni je dnevnica oko 200e i imam svoju garažu. Ali bedni su mi botovi što ih baš briga za ljude koji se pametno pitaju zašto ne izgrađuju nova mesta i garaže i gde su te pare. Tako da botovi, ajmo dislajk! Idemoooooo!! Nole do pobede
Lako je manipulisati građanima takvog mentaliteta. Zoniranjem Grad vama ne obezbeđuje parking mesto. On samo rentira i naplaćuje slobodna mesta! Evo primera Tolstojeve, zgrada 20 stanova i 20 automobila (samo). Pred zgradom 8 parking mesta, za nekoliko srećnika. Ostali se "snalaze" u slobodnoj okolini. Pre podne neka mesta se oslobađaju jer zaposleni odlaze na posao. Zauzimaju ih "stranci" i plaćaju. Za stanare i dalje nema! Od godišnje karte jedan stranački kontrolor ima platu. Njegova je osnovna svrha da drugima naplati parking, od stanara je već uzeo novac!
U Odluci o osnivanju PS 2004, stoji "izgradnja novih parkinga" podzemnih i nadzemnih...
Parking servis bi trebalo da kupi neku parcelu i napravi garaze za gradjane, treba da uloze. Ali oni nece da nama bude lakse i da imamo parking mesto jer kome bi onda naplacivali kazne? Najlakse je kupiti farbu i ofarbati deo saobracajnice i proglasiti parking mestom.. to i nije neko ulaganje, a njima ostanu pare u dzepu.
Prihodi od naplate parkiranja kao i kazni apsolutno su nepoznati novosađanima. Samo se šire zone naplate ali je sve teže naći mesto. Grad ništa ne čini da se reše imovinsko pravni odnosi na lokacijama gde su već predviđene izgradnja garaža niti te lokacije ustupa kroz ugovore o privatno - javnom partnerstvu. Najkritičnije je na Grbavici mada i drugi krajevi grada imaju sve veći problem. Mnogi stanari bi kupili parking mesto ili se na njega preplatili dà su garaže izgrađene. Novac od naplate parkiranja treba u visini od bar 50 % usmeriti u ove namene umesto u plaćanje stranačkih zaposlenih u parking servisu. Nadalje investitore treba obavezati da na 50 izgrađenih kvadrata obezbede bar jedno parkig mesto i/ili garažno mesto kao što je to u Beogradu. Ovako se borba za pronalaženje parkinga nastavlja. Mislite novosađani o ovakvoj bahatoj gradskoj vlasti kad već ona ne misli o vama.
a kad će biti naplata parkiranja na rotkvariji(save kovačevića,berislava berića deo kraljevića marka i još neke ulice u okolini) tu je hsaos pašće krv uskoro
A zašto se ne naplaćuje parking na Novom Naselju,Klisi,na celoj teritoriji NS!? To nije skupo,ali je ogromna suma novca kada bi svi plaćali,bilo bi novca za odtžavanje,garaže,plate zaposlenih. Ovako smo mi iz centra diskriminisani i plaćamo dok se ostali smeju toj nepravdi državnih organa.
Kada će se organizovati protesti za otimanje naših parkinga? Na kraju će do Futoga biti parking zone. Zgrade se i dalje grade bez dovoljno parking mesta.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Počela naplata parkiranja u pojedinim ulicama na Grbavici
Autor: 021.rs
Novi Sad
•19.07.2021.
•13:56
Komentari 9
Nemanja
Uroš
U Odluci o osnivanju PS 2004, stoji "izgradnja novih parkinga" podzemnih i nadzemnih...
Parking
Đorđe Bugarin
Drug Popara
Aj
boki2
Banderaš
Pantaamon
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H